//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Pengalaman.
Tuesday, November 12, 2013 | 0Superstar (s)!

Saya sering 'berkawan' dengan lelaki yang pada asalnya tak punya apa-apa. Meaning at that time, he also have no plan about what is going on later in future. Tapi, saya tetap 'berkawan' dengan mereka.

Selalunya, saya seolah-olah menjadi orang tengah untuk guide mereka ke arah satu jalan untuk mengenal masa depan. Saya memang tak bagus mana. Tapi saya sendiri tak tahu, bila saya 'berkawan', mereka seperti sedang berjalan dengan baik untuk future mereka. Alhamdulillah.

Dan selalunya jugak, bila mereka telah berada pada suatu jalan yang baik untuk future mereka, perasaan saya hilang. Dan saya pergi.

Walau apa pun, saya tumpang gembira dan seronok bila tengok 'kawan-kawan' saya ada sesuatu hari ini. Menjadi seseorang hari ni. Punya jalan hidup yang baik hari ini. Alhamdulillah.

Mungkin saya hadir dalam hidup mereka hanya untuk bantu mereka memilih jalan. Apabila mereka sampai di jalan mereka, tugas saya telah tamat, lalu saya pergi.

Mungkin saya dihantar hanya menunjuk jalan tapi bukan untuk bersama mengharung jalan.


Older Post | Newer Post
Dia Biasa


Whoever that enter here, you are very welcomed! Whoever that will leave this page, goodbye. Whoever that like my writing, you are awesome! Whoever that hate mine, thankyou and please DONT come again. Whoever are you, thanks for visiting mine and leave your steps for me to view (:
Aiffa Amir


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : Aiffa Amir

Best View at GOOGLE CHROME!